svar utkast






Anonym om 2010:
hej:)
vad är elitlaget o vilka klasser går de i på ponny? :) Kan du berätta mer om det?

Svar:
Elitlaget är elitserien för ponny. Man måste först med sitt lag vinna DIV 1 för att gå vidare till elitserien. Den går sedan i tre omgångar. La, La+5 och msvb. De (2,3?) lag med mäst poäng efter dess tävlingar går vidare till LAG-sm på strömsholm. Där går det i msvb.



Anonym om Konstigheter i TR:
Kan du inte skriva massa om TR för häst också? inte bara ponny? tack isf:)

Svar:
Det inlägget gäller för både ponny och häst. Men självklart kan jag göra det!



åhh hur mycket kostade det ?
& var har du köpt det ? :D

Svar:
Ska jag vara ärlig så laddade jag ner det.. Haha


Anonym om Snabb videoblogg:
Vad är det där? :)

Svar:
Vad? Det är en videoblogg?

Hur går det för Lisa, hon bloggare nästan aldrig längre? ;)

Svar:
Hennes update kommer tillbaka snart ska ni se ;)


Anonym om Nyheter:
varför sålde du Filip ? tacksam för svar :) <3

Svar:
Jag växte ur honom.

vart finns sånna spön att köpa? jag har letat överallt! :)

Svar:
Dom är svåra att få tag i - jag vet!
Men jag vet att Svensk Ridsport ibland har tagit in sånna i olika färger, en färgade och flerfärgade.

det bror väl på hur långt du ska skicka dom, men 20 kr kanske? dom benskydden är väl ganska dyra om det är dom med ludd?

Svar:
30 kr kostatde ett vikt browse pannband så tror att det är uppmot 70 kr.
Det är inte dom med ludd som jag har sålt men ja dom är ganska dyra. Dom kostade bak+fram 4000:- i nypris.
Jag säljer bak+fram för 1200 kr så tycker inte att det är dyrt.

Varför använder du spö?
** * * * * * * ***** * ** * *...

Svar:
Vet att detta var lisas inlägg men eftersom hon har en paus måste jag nästan reagera.
Är du seriös?
Spö är ett hjälpmedel så när man behöver få en liten extra reaktion så använder man spö.





Kommentarer
Postat av: anna

vart har du laddat ner photoshop då? :D

2011-01-03 @ 18:00:57
Postat av: Anonym

Vad är det där? :)

Svar:

Vad? Det är en videoblogg?

SV; Ibörjan var det bara massa siffror och tecken så undrad men sen såg jag :)

2011-01-03 @ 18:23:19
Postat av: EmelieEmelie

Kan du inte bäretta/visa hur du laddade ned CS3? :) Skulle vara så tacksam!

2011-01-03 @ 18:48:37
URL: http://ponnien.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar: haha okej, men vart laddade du ner photoshop någonstans då ? :D

2011-01-03 @ 20:34:17
URL: http://juliiaandreasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0